Naprawy pogwarancyjne
- Naprawie pogwarancyjnej podlegają produkty po upływie terminu gwarancji lub produkty uszkodzone z winy klienta podczas trwania gwarancji (np. uszkodzenia mechaniczne, przepięcia w sieci, nieautoryzowane przeróbki produktu).
- Uszkodzony Produkt należy dostarczyć do Serwisu na własny koszt po wcześniejszym kontakcie i uzyskaniu numeru RMA. Produkt ten należy całkowicie zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą powstać podczas transportu.
- Po otrzymaniu Produktu, Serwis dokonuje diagnozy uszkodzenia. Przed przystąpieniem do naprawy, Serwis informuje klienta o całkowitym kosztorysie naprawy produktu.
- W przypadku naprawy pogwarancyjnej oraz pozagwarancyjnej (np. odstąpienie Gwaranta od realizacji gwarancji ze względu na uszkodzenie powstałe z winy Nabywcy) Nabywca ponosi koszty obsługi serwisowej w wysokości 300zł netto. Koszty te nie są uwzględniane w całkowitych kosztach naprawy tylko i wyłącznie wtedy, gdy próba naprawy może zostać przeprowadzona i Nabywca zaakceptuje przedstawione koszty naprawy.
- W przypadku zgody na naprawę – produkt jest naprawiany i odsyłany po wpłynięciu uzgodnionej kwoty na konto CSI.
- W przypadku rezygnacji z naprawy – reklamujący zostaje obciążany kosztami transportu oraz diagnozy.
- W przypadku przeprowadzenia naprawy, uszkodzone części są utylizowane. Klient ma prawo do zwrotu uszkodzonych części wraz z naprawionym produktem. W celu zwrotu uszkodzonych części warunkiem jest zawarcie informacji „Po zakończeniu zlecenia, prosimy o zwrot uszkodzonych części wraz z naprawionym urządzeniem” w polu „Uwagi” podczas wypełniania formularza zgłoszenia serwisowego w systemie RMA.
- Na naprawy pogwarancyjne (naprawione/wymienione podzespoły jednostki) udziela się 3 miesiące gwarancji od daty naprawy.
- Za wykonane usługi wystawiamy faktury VAT.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji umowy, przez okres trwania współpracy oraz okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z realizacją umowy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO” obowiązujące od dnia 25 maja 2018 roku).
- Administratorem danych osobowych jest Gwarant, czyli CSI spółka akcyjna z siedzibą w Krakowie (adres siedziby: ul. Sosnowiecka 89, 31-345 Kraków); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000594609; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP 6772371515, REGON 122668976, adres poczty elektronicznej: oraz numer telefonu kontaktowego: 12 390 61 80. Wysokość kapitału zakładowego CSI S.A.: 249.088,00 zł, wysokość kapitału wpłaconego: 249.088,00 zł
- Nabywcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Kupujący ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza obowiązujące przepisy.
- W celu realizacji zawieranych Umów Sprzedaży/Dostawy i/lub Serwisowej może być konieczne korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych (takich jak np. dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, kurierzy, czy podmioty obsługujące płatności). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania [powierzenie danych osobowych do przetwarzania na podstawie art. 28 ust. 3 RODO].
- Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy sprzedaży/dostawy i/lub serwisowej oraz realizacji zamówień, po czym dane będą przechowywane przez okres właściwy dla przedawnienia roszczeń. Gwarant może przechowywać dane przez dłuższy okres niż wskazany w poprzednim zdaniu wyłącznie, gdy wynika to z obowiązku nałożonego na Gwaranta przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, np. przepisy nakładające obowiązek przechowywania dokumentacji podatkowej przez określony czas.
- Podane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.