Indywidualne umowy serwisowe

Zdarzają się sytuacje, że klienci zgłaszają się do nas z pytaniami związanymi z indywidualnymi umowami serwisowymi. Dotyczy to głównie dużych projektów, w których sprzęt odpowiada za kluczowe procesy produkcyjne u klienta. W związku z tym konieczne jest zapewnienie szybkiego serwisu. W takich sytuacjach zapewniamy nasze wsparcie.

Tematyka problemu:

  • Duże projekty
  • Kluczowe procesy produkcyjne/przemysłowe klientów
  • Konieczność szybkiego realizowania serwisu

Wsparcie CSI:

Naszym stałym klientom oferujemy indywidualne umowy serwisowe, które znacznie wykraczają poza warunki standardowej gwarancji. W ramach indywidualnych warunków serwisowych dla konkretnego projektu zapewniamy sprzęt zastępczy na wypadek awarii czy szybszy czas realizacji naprawy. Należy jednak pamiętać, iż oferujemy umowy związane z konkretnym projektem – nie są to umowy na wszystkie naprawy serwisowe dla danego klienta.

Jakich informacji potrzebujemy od klienta:

Indywidualne umowy serwisowe są opracowywane pod konkretne projekty, z działem klienta, Działu Handlowego oraz Działu Technicznego CSI. Przed ustaleniem indywidualnych umów serwisowych należy zastanowić się nad:

  • Ilością sztuk serwisowych dla danego projektu
  • Ile czasu powinien trwać serwis (zakończenia naprawy), aby satysfakcjonował on klienta?
  • Na czym najbardziej zależy firmie w ramach usług serwisowych (indywidualne warunki serwisowe)?

Inne wpisy

Termopara czy RTD

Termopara czy RTD? Jak wybrać odpowiedni czujnik temperatury do przetwornika Acromag

W pomiarach przemysłowych oraz w aplikacjach badawczo-rozwojowych kontrola temperatury to jeden z kluczowych elementów procesu. Wybór odpowiedniego czujnika ma bezpośredni wpływ na dokładność pomiaru, stabilność układu oraz niezawodność całej instalacji. Firma Acromag, jako producent przetworników temperatury  od…

Czytaj więcej
Termopara czy RTD?

CoreVolt2 – zaawansowana ochrona danych w przypadku awarii zasilania

W erze przemysłowej transformacji cyfrowej niezawodność systemów pamięci masowej jest jednym z kluczowych elementów zapewniających ciągłość procesów technologicznych. Awarie zasilania, nawet chwilowe, mogą prowadzić do utraty danych, uszkodzenia struktury plików lub przerwania kluczowych procesów. Odpowiedzią na to wyzwanie jest…

Czytaj więcej
Dyski U.2 i U.3

Dyski U.2 i U.3 – przemysłowa odpowiedź na ograniczenia SATA, SCSI i M.2

W dobie coraz większych wymagań w zakresie wydajności, niezawodności i serwisowalności w systemach przemysłowych i serwerowych, rośnie znaczenie alternatywnych interfejsów pamięci masowej. Jednym z takich rozwiązań są dyski U.2 i U.3 NVMe. Łączą one wydajność PCIe/NVMe z mechaniczną formą dobrze…

Czytaj więcej