Dział techniczny / Serwis
Dział zajmujący się w firmie CSI Spółka Akcyjna integracją sprzętową i programową wszelkich komputerów jak i obsługą spraw serwisowych oraz pomocą w sprawach technicznych.

Pragniemy poinformować, że zgłaszanie i obsługa przez CSI napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych przebiega zgodnie z opracowaną przez nas procedurą:
Procedura zwrotu towaru:
- Kontakt z serwisantem CSI – poprzez system zgłoszeń serwisowych, e-mail, telefon bądź fax.
- Przekazanie szczegółów technicznych serwisantowi CSI – nazwy i kodu produktu.
- Przyznanie Klientowi przez serwisanta CSI numeru RMA identyfikującego daną sprawę.
- Decyzja serwisanta o odesłaniu produktów do serwisu.
- Przesyłka powinna zawierać:
- opis uszkodzenia (Error Report – znajdujący się na rewersie dokumentu gwarancyjnego)
- kopia dokumentu gwarancyjnego.
- produkt powinien być odesłany kompletny (kabelki, płyty CD) chyba że z serwisem uzgodniono inaczej
- do opisu uszkodzenia prosimy dołączyć imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za sprawy techniczne dotyczące zgłoszenia wraz z podaniem kontaktu: e-mail, telefon i/lub fax.
- najlepiej, żeby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie, które posiada odpowiednie zabezpieczenia (wkładki styropianowe lub plastikowe wytłoczki)
- reklamowany towar należy przesłać do CSI z wyraźnym oznaczeniem RMA na opakowaniu na adres:
- Serwis, RMA=xxx
- CSI Computer Systems for Industry
- ul. Sosnowiecka 89
- 31-345 Kraków
- koszty odsyłki do serwisu CSI ponosi klient, koszt odsyłki towaru z serwisu do klienta ponosi CSI.
- Po otrzymaniu przez CSI przesyłki otrzymacie Państwo “Potwierdzenie przyjęcia towaru do reklamacji”.
- W czasie kontaktów z obsługą CSI prosimy o powoływanie się na przyznany danej sprawie identyfikacyjny numer RMA.
- Produkty domyślnie odsyłane są na adres nadawcy.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zastrzegamy możliwość odesłania towaru na koszt klienta plus obciążenia kosztami diagnozy.
- Każda przesyłka wysyłana przez CSI jest ubezpieczona. Po otrzymaniu przesyłki należy dokładnie sprawdzić zawartość i stan przesyłki w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń należy zaznaczyć ten fakt w uwagach listu przewozowego. W przypadku uszkodzeń lub braków należy wraz z kurierem spisać protokół reklamacyjny.